Saturday, June 27, 2009

Soldes!

It's summer Soldes in Paris now! Soldes in French means SALE!!!
It's really crazy to shop in Paris during its soldes season! I almost fainted! LOL

Phatnfierce.com
I was on my way to a Metro station en route shopping when I noticed this beautiful view of the Eiffel tower, in between two buildings...


Phatnfierce.com


Phatnfierce.com
And this summer, I've noticed a splurge of purple! Purple is the most 'in' color in Paris now! I will upload more Paris purple sightings in a future entry.


Phatnfierce.com
Here are some items I had bought for myself yesterday :P


Phatnfierce.com
And these are for my latest new-born niece!

9 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

wahdi-san,
kenapa baju kotak je semua ?
go for flowery lah. cun jugak =)
ahaaaaa i nampak those new underwares ! cun cunnnnn

ckucin said...

gambar Eiffel Tower gorgeous.. luv it.. ini buat nak gi Paris ni..

KaSiH said...

mcm penah tgk la briefs tu sblm ni opss..kasut dummy yg kat tgh tu sgt cantik!!

apa nama baby girl tu...cutenya kasut dia...;)

IkanMas said...

Aikkk!!! beli underware pun nak tunjuk ? Tu misti size budak2 punya kan ? hu hu hu

akupunyahal said...

wow I love sales! sini tengah stocktake sale jugakkk...

the anThropologist said...

Paris memang heaven kalu nak shopping kan. Memang puas hati!! :D

wahdi said...

Jue- Itu sesi shopping baju petak, baju bunga-bunga Shopping weekend ni huhuhu cun? kan! :P

Ckucin - Thnx! hehehe mmg kena pegi tu! ;)

wahdi said...

Kasih- Tu corak lain lah kasih :P
yg tgh cantik? kalau kasih pakai sure jadi tinggi OPSSS Nama baby baru Sofea ~~

Ikan Mas- tak tunjuk pun, tak sengaja je OPSSS

wahdi said...

Malim- kannn mesti meriah shopping kat sana gak..

Khairil - iyee~~~

Blog Widget by LinkWithin